ASKO - A.5 Quality Service

A.5 Quality Service

Haluamme varmistaa, että asiakkaamme ovat mahdollisimman tyytyväisiä ja voivat luottaa täysin ASKO-tuotteensa toimintaan nyt ja tulevaisuudessa. Sen vuoksi kaikki asiakkaamme saavat käyttöönsä A.5 Quality Service -palvelun ASKO-tuotteen ostopäivästä lähtien.

A.5 Quality Service -palvelu kattaa kaikki ASKO-kodintarviketuotteet (ei koske ammattikäyttöön tarkoitettuja kodinkoneita), jotka on ostettu 1. tammikuuta 2012 jälkeen. 1. toukokuuta 2018 lähtien erityisetujen saaminen edellyttää kuitenkin, että kuluttaja rekisteröi tuotteensa ASKOn kotisivuilla. Rekisteröinti on suoritettava kahdeksan viikon kuluessa laskun päiväyksestä. A.5 Quality Service vastaa viiden vuoden ajan siitä, että tuotteet ja huolto toimivat laadukkaasti asiakkaidemme laatu- ja palveluodotusten mukaisesti. Palvelun sisältö on seuraava:

2 vuoden kokonaisturvaa 2 vuoden kokonaisturvaa ASKO myöntää 24 kuukauden valitusajan ostopäivästä lähtien, jonka aikana tuotteen materiaali- ja valmistusvirheistä johtuneet viat korjataan veloituksetta.
Ilmaiset varaosat 5 vuoden ajan Ilmaiset varaosat 5 vuoden ajan ASKO tarjoaa 36 kuukauden lisäturvan, joka kattaa varaosat. Lue takuuehdot alla.
10 vuoden varaosavarmuus 10 vuoden varaosavarmuus ASKOn tuotteisiin on saatavilla varaosia vähintään 10 vuoden ajan ostopäivämäärästä.
A.5 Quality Servicen ehdot

Rekisteröi ostoksesi

Varmistaaksemme parhaan mahdollisen palvelun, tarvitsemme muutamia henkilökohtaisia tietoja. On tärkeää kirjata kaikki tiedot oikein, että takuu astuu voimaan. Täytä alla oleva lomake ja lähetämme A.5 Quality service todistuksen kera.

Todistus lähetetään yllä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Esim: W4086C.W

Esim: 171786

Ongelmia rekisteröinnissä?

Jos rekisteröinti ei onnistu tai jos sinulla on kysyttävää rekisteröinnistä, ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostiviesti tai soittamalla palvelunumeroomme.

S-posti: kodinkoneet@gorenjegroup.com
Puhelin: 09-503301, valitse 1