Huolto ja tukipalvelut

1. luokan palvelu

Kun ostat ASKOn tuotteita, voit luottaa siihen, että ratkaisemme ongelmasi, mikäli koneeseen – vaikkakin se on äärimmäisen harvinaista – tulee vika. Ota yhteyttä Service Hotline -palveluumme aina asiakastukea tarvitessasi.

Meille on ensiarvoisen tärkeää tarjota asiakkaillemme mahdollisimman korkealaatuista palvelua. Haluamme antaa asiakkaillemme parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen ja tarjota huipputason asiakaspalvelua joka päivä. Palvelukonseptimme on seuraava:

  • Koulutamme jatkuvasti sekä omia työntekijöitämme että yrityskumppaneidemme työntekijöitä varmistaaksemme, että pystymme joka kerta tarjoamaan korkeatasoista ja asiantuntevaa asiakaspalvelua.
  • Pohjoismaiset yhteys- ja tukikeskuksemme tarjoavat koko maan kattavan tuen Pohjoismaissa.
  • Tarjoamme teknistä neuvontaa ja tukea osaavan ja taitavan henkilökuntamme välityksellä.
  • Otamme vastuun ongelmiesi ratkaisemisesta ja huolehdimme, että olet koko ajan tilanteen tasalla.
  • Vastaamme kaikkiin puheluihin sekä kirjallisiin yhteydenottoihin nopeasti ja tehokkaasti.
  • Jos ratkaisu edellyttää keskustelua erikoiskoulutettujen huoltoteknikoidemme kanssa, otamme sinuun yhteyttä 24 tunnin kuluessa yhteydenotostasi.
  • Teemme parhaamme ratkaistaksemme ongelmat ensi tilassa.
  • Käytämme vain alkuperäisiä varaosia.

Kaikki ASKOn kotitalouskäyttöön tarkoitetut tuotteet kuuluvat G5 Quality Service -palvelun piiriin